Sajnos komoly a baj az RCM Motorsportnál, a Peugeot 407 motorja néhány kör megtétele után csapágyas lett, azaz nem javítható. A csapat egyetlen reménye, hogy az éjszaka során új motort hozat a kocsit építő dán Alternative Engineeringtől. Csuti Laci elmondása szerint a fiúk most úgy dolgoznak, mintha minden a rendben lenne a kocsin, és várják a dánok visszajelzését.
A Peugeot 407-et a télen az utolsó csavarig újjáépítették az RCM műhelyében, egyedül a motorhoz nem nyúltak, azt kiküldték az AE-nek. Nem kevés pénzt fizettek ki a dánoknak azért, hogy tökéletesen felkészített állapotban kapják vissza, ám végül a pannóniaringi teszttel együtt összesen húsz kört bírt ki. A probléma igen egyszerű, a tempós kanyarokban az olaj ellibben a karterben, ezzel pedig megszűnik a kenés. El lehet képzelni, hogy mi történik mondjuk a Parabolicában, amit 140 km/h-s sebességgel teljesítenek.
A csapat egyébként már talált egy cseremotort, most zajlik az egyeztetés az AE-vel, hiszen ebben a helyzetben elég egyértelmű, hogy őket terheli a felelősség. Ha minden az RCM tervei szerint alakul, akkor a dánok az este repülőre teszik az új motort, amit a fiúk holnap beszerelhetnek az autóba. A csapat helyzetét javítja, hogy Monzára most óriási médiafigyelem összpontosul, az AE pedig valószínűleg nem szeretné, ha a sajtó attól lenne hangos, hogy az általuk felkészített motor csak néhány kört bírt ki.
A csapat tehát most vár, reményeik szerint órákon belül kiderül, hogy sikerül-e Monzába reptetni az új motort.
Utolsó kommentek