WTCC Hírblog

Napi rendszerességgel frissülő hírblog a Túraautó Világbajnokság (WTCC) eseményeiről.

Főoldalra

Translate

Facebook

Címkék

alfa (2) anett (7) arai (1) arena (2) ballaszt (13) bamboo (10) barlesi (5) barth (5) bennani (4) beszámoló (3) bmw (4) boardman (6) btcc (9) büntetés (1) cerqui (1) chevrolet (47) chilton (6) coronel (51) corsa (1) corthals (1) couto (1) dahlgren (26) danielsson (1) daste (10) dudukalo (5) életképek (15) engstler (15) eredmények (32) események (5) etcc (49) eurosport (9) fabiani (3) ficza (3) ford (34) fordulók (1) gáspár (5) gene (2) giovanardi (3) gondolatok (2) gumik (1) gyász (1) hang (3) háttér (8) hernandez (2) hírek (3) honda (8) huff (39) hungaroring (2) időmérő (2) infok (1) inside (1) kép (1) közvetítés (11) lada (24) listák (7) loeb (2) lotti (1) lukoil (3) macdowall (3) macdowell (1) magyar (4) menu (26) michelisz (110) monje (5) monteiro (20) monza (1) muller (46) naptár (26) nash (11) ng (6) nissan (1) nykjaer (12) oriola (8) összefoglaló (3) oyoung (22) pályák (1) peugeot (4) player (1) poulsen (3) program (7) proteam (8) rcm (27) roal (5) rydell (4) seat (23) sigacev (2) statisztika (9) stcc (15) str (4) sunred (21) superstars (1) sutil (1) szabályok (16) taniguchi (2) tarquini (22) technika (2) teszt (5) thompson (21) tim (3) tta (3) turkington (8) tutumlú (3) twitter (11) újonc (11) unicorse (19) vaillant (1) video (126) villa (19) volvo (29) wéber (31) wiechers (10) yokohama trophy (2) zanardi (9) zengő (47) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • argu fisto: Hát én kicsit sajnálom, hogy elköltözik az oldal, úgy megszoktam! Már október óta rendszeres olvas... (2012.05.26. 19:07) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • Lanti_WTCC: @korzo: Meg fogjuk változtatni a kommentek színét, és megpróbálom úgy kialakítani, hogy ne csak FB... (2012.05.26. 16:28) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: Mondjuk ez nem is akkora baj, mert úgyis olvashatatlanok a hozzászólások (OS-X, Safari és Firefox ... (2012.05.26. 13:36) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • korzo: fészbúk nélkül nem lehet ott hozzászólni?! (2012.05.25. 22:26) ELKÖLTÖZTÜNK!!!
  • : Az a film szörnyű volt. De a képregények jók, volt pár számhoz szerencsém, ha a magyar ifjak is va... (2012.05.25. 21:35) Menu új szerepben
  • Utolsó 20

A remény is meghalt...

2012.03.11. 15:05 Lanti_WTCC

Minden csoda véget ér egyszer... Egy emberként szurkoltunk az RCM Motorsportnak, amely egy olyan hiba kijavításán küzdött napok óta, amelyről nem is ők tehettek. Az első motor csapágyas lett, de ők 1400 kilométer levezetve elintézték, hogy legyen másik. Arra meg nem ment fel az eredeti lendkerék, de sebaj, szereztek olyat, ami jó volt. Éjszakába menően dolgoztak, összerakták az autót, kikönyörögték, hogy indulhassanak a warm up-on, majd a versenyeken is...

Aztán amikor már elkezdek hinni abban, hogy jóra fordulhat minden, a Peugeot motor még egy utolsót rúgott beléjük... A warm up után kiderült, hogy a főtengely szimering mellett folyik az olaj... Elhiszitek?? Ezek tényleg nem képesek egy normális motort csinálni??? Csuti Laciék bejárták az egész paddockot, de nem találtak megfelelő alkatrészt, így három és fél nap megfeszített küzdelem után ki kellett mondaniuk: vége...

Nehéz erre bármit is mondani, a csalódottság szó nem fejezi ki, amit most érzünk, és érez a csapat. De annyit azért leírnék, hogy aki ezért felelős, az menjen el a büdös...

Címkék: rcm etcc

11 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adam31 2012.03.11. 15:10:53

Nem is tudom, mit vártunk... Francia autó, francia motorral. A sztereotípiáknak mindig van alapjuk. Bezzeg a rallyba, Le Mans-ba és az F1-be tudnak jó motort készíteni a csigaevők, ide nem.

Nr01 2012.03.11. 15:11:06

Találni kell egy megbízható "műhely"-t, ahol meg is tudják csinálni a motorokat! Tudom könnyű azt mondani, de nincs más sajnos... :( Köszönjük AE, menjetek a .... ;) Helló.

Nr01 2012.03.11. 15:12:24

@Adam31: Dánok újították fel a motort... itt már a franciáknak nem sok köze van valamihez is maximum "a név kötelez".

shaperzrally 2012.03.11. 15:12:35

Sose vegyél francia autót! Főleg dánoktól... A legrosszabb nepper-népség! :D

shaperzrally 2012.03.11. 15:13:53

Valaki emlegette nemrég Havassy-mestert... Laci helyében megpróbálnám...

VRoli 2012.03.11. 15:16:21

Ejjj, pedig megérdemelték volna nagyon hogy elindulhassanak. Amit küzdöttek ezen a hétvégén a Peugeot val.... Le a kalappal előttük! Küzdeni tudásból 5ös! A Peugeot motorjáért felelős AE munkája 0ás!

Minden jót a csapatnak! Sok sikert RCM a motor megcsinálásához!

Hajrá Norbi! Hajrá Gabi!

red87 2012.03.11. 15:17:54

Biztosan teljesen véletlen csupán, hogy a francia márkák folyamatosan éllovasok jónéhány autós sportágban az elmúlt pár évtizedben. Aligha tudhatják, mit, merre, hogyan. Én japánautós vagyok, de tudom, hogy egy utcai 407-es köszönőviszonyban sincs ezzel a versenyautóval, a motorjukban szerintem közös csavar sincs...
Az Alternative Engineeringet meg csókoltatom én is... :S

Feketelaszlo (törölt) 2012.03.11. 15:34:45

Nem baj, innen szép megnyerni a bajnokságot!
Egyébként utánanéztem és anno a francia (kvázi gyári) Peugeot Sport csinálta ehez az autóhoz a kasztnit, bukókeretet, futóművet és magát a homologizációt, viszont a motort és a váltót már akkor is egy dán csapat készítette: www.touringcartimes.com/article.php?id=111

Adam31 2012.03.11. 15:45:30

Nem hiába nincs dán autógyártás :D

Garp 2012.03.11. 16:02:47

Danok? Hat mi van arra? Sajt es hullajelolt hercegek. Rendes muhely nincs, az tuti. Reszvetem, remelem sikerul vmi fasza muszaki forrast talani a folytatashoz. A szamlat mev be kell nyujtani az AE-nek.

==T== 2012.03.11. 16:28:38

Azért ehhez hozzá kell tenni, hogy ennyire nem szabadna kicentizni a dolgot. Persze tudom én, nincs pénz, de akkor is.
süti beállítások módosítása