Minden csoda véget ér egyszer... Egy emberként szurkoltunk az RCM Motorsportnak, amely egy olyan hiba kijavításán küzdött napok óta, amelyről nem is ők tehettek. Az első motor csapágyas lett, de ők 1400 kilométer levezetve elintézték, hogy legyen másik. Arra meg nem ment fel az eredeti lendkerék, de sebaj, szereztek olyat, ami jó volt. Éjszakába menően dolgoztak, összerakták az autót, kikönyörögték, hogy indulhassanak a warm up-on, majd a versenyeken is...
Aztán amikor már elkezdek hinni abban, hogy jóra fordulhat minden, a Peugeot motor még egy utolsót rúgott beléjük... A warm up után kiderült, hogy a főtengely szimering mellett folyik az olaj... Elhiszitek?? Ezek tényleg nem képesek egy normális motort csinálni??? Csuti Laciék bejárták az egész paddockot, de nem találtak megfelelő alkatrészt, így három és fél nap megfeszített küzdelem után ki kellett mondaniuk: vége...
Nehéz erre bármit is mondani, a csalódottság szó nem fejezi ki, amit most érzünk, és érez a csapat. De annyit azért leírnék, hogy aki ezért felelős, az menjen el a büdös...
Adam31 2012.03.11. 15:10:53
Nr01 2012.03.11. 15:11:06
Nr01 2012.03.11. 15:12:24
shaperzrally 2012.03.11. 15:12:35
shaperzrally 2012.03.11. 15:13:53
VRoli 2012.03.11. 15:16:21
Minden jót a csapatnak! Sok sikert RCM a motor megcsinálásához!
Hajrá Norbi! Hajrá Gabi!
red87 2012.03.11. 15:17:54
Az Alternative Engineeringet meg csókoltatom én is... :S
Feketelaszlo (törölt) 2012.03.11. 15:34:45
Egyébként utánanéztem és anno a francia (kvázi gyári) Peugeot Sport csinálta ehez az autóhoz a kasztnit, bukókeretet, futóművet és magát a homologizációt, viszont a motort és a váltót már akkor is egy dán csapat készítette: www.touringcartimes.com/article.php?id=111
Adam31 2012.03.11. 15:45:30
Garp 2012.03.11. 16:02:47
==T== 2012.03.11. 16:28:38