Korábban már utaltunk rá, hogy ez lehet, most már biztos. A SEAT Sport továbbra sem képes ellátni motorral valamennyi kliensét, így Valenciában is lesznek olyan Leónok, amelyekbe a régi 2.0 literes TDi motort szerelik majd. Monzához hasonlóan Tarquini, Dudukalo, O'Young és Oriola megy majd az 1.6 turbókkal, a többieknek marad a gázolajos motor.
Monzához képest két új SEAT is csatlakozik a mezőnyhöz. Az egyikük Tom Boardman, aki eredetileg Olaszországban is indult volna, ám egy nagy csomag alkatrész nem érkezett meg az autójához. Mivel Boardman a csapattulajdonos fia, Darryl O'Young pedig fizetős versenyző, egyértelműen a hongkongi gépét rakták össze, az angol srác pedig mehetett a lelátóra. A pénz beszél... Az más kérdés, hogy O'Young sem jutott el a versenyekig, hiszen két motor is kipukkadt a Leónban, a második pedig komoly károkat okozott. Boardman a 2.0 literes TDi-vel megy majd Valenciában.
A másik új fiú Fernando Monje lesz, aki dupla győzelmet aratott Monzában az ETCC mezőnyben. A spanyol ugyanazzal a TDi Leónnal versenyez majd hazai közönség előtt, amivel Olaszországban ment. Monje-n és Boardman-en kívül Tiago Monteiro és Andrea Barlesi is gázolajos blokkot kap Valenciára.
Mindez azt jelenti, hogy a második fordulóban négy 1.6 turbó (Tarquini, Dudukalo, O'Young, Oriola) mellett négy 2.0 literes TDi (Monteiro, Boardman, Barlesi, Monje) León szerepel majd. Monzában annyi kiderült, hogy teljesítményben az 1.6 turbó jóval a dízel előtt jár, megbízhatóságban viszont a TDi vezet, utcahosszal. Szóval lehet, hogy lesz olyan, aki jól jár majd a régi motorral.
Utolsó kommentek