Gond nélkül megérkezett a Szlovákiaringre az RCM Motorsport és a Peugeot 407, amelyet Tim Gábor vezet majd a hétvégi ETCC futamokon. A csapat felállította a sátrat, majd megkezdődött az adminisztratív és technikai gépátvétel, miközben Gabi a versenyzők számára kötelező eligazításon vett részt.
Az RCM számára még a monzainál is izgalmasabb lesz a mostani hétvége, hiszen a csapat kétfelé szakad. Az egyik társaság Csuti Laci vezetésével itthon maradt, hiszen a Hungaroringen indul a magyar bajnokság, benne a Suzuki Kupa, amiben az RCM hét autót szerepeltet az első versenyen. A csapat másik fele pedig Elekfy Witold irányítása alatt, ahogy a képeken is láthatjátok, már egész jól befészkelte magát a Szlovákiaringre.
Bár ahhoz, hogy a WTCC-s boxokat lássák, kis túlzással távcsőre lenne szükségük, mert annyira messze kerültek a tényleges depótól. Ezen a szinten természetes, hogy a boxokat a legrangosabb sorozat résztvevői kapják, a többiek pedig valahol hátul sátoroznak, és ha jelenésük van, akkor mindent becipelnek a boxutcába, majd az esemény végén távoznak. A Szlovákiaringen viszont ez a "hátul" olyan távolságra van, mint a Hungaroringen a Vezetéstechnikai Centrum. A csapat most utólag kénytelen Szlovákiába vitetni egy quadot, amivel a gumis állványokat, a kompresszort, és a többi ketyerét el tudják vontatni a boxig, meg vissza.
Az autó egyébként rendben, akárcsak Tim Gabi, akiben minden eddiginél nagyobb bizonyítási vágy dolgozik. Ez persze az egész csapatra igaz, hiszen most már tényleg muszáj megmutatni, mire képes az autó és a pilóta. A kocsit összerakták, a gépátvétel megtörtént. A csapat holnap hatkor indul a pályára, és reméljük, egy eredményes hétvége kezdődik. Nagyon rájuk férne már.
Utolsó kommentek